Všeobecné obchodné podmienky
I. Predmet všeobecných obchodných podmienok
spoločnosť KOTVAN PARTNERS s.r.o., so sídlom Špačinská cesta 633/13, 917 01 Trnava, IČO:46270418, IČ DPH:SK2023316317, vydáva tieto Všeobecné obchodné podmienky za účelom úpravy podmienok
poskytovania Služieb na Stránke.
II. Definícia pojmov
1. Stránka je webová stránka a jej časti dostupná v sieti Internet umiestnená na doméne
www.kupsivstupenku.sk alebo akákoľvek iná webová stránka, ktorej prevádzkovateľom je alebo v
budúcnosti bude Predajca.
2. Služba je samostatný predajný elektronický spôsob objednávania, predaja a distribúcie Vstupeniek.
3. Podujatie je verejné predstavenie, koncert alebo spoločenská akcia kultúrneho alebo športového charakteru (napr. koncerty, festivaly, divadelné, hudobné alebo iné spoločenské podujatia), na ktoré sa prostredníctvom Služby predávajú Vstupenky a ktoré organizuje alebo usporadúva Usporiadateľ.
4. Vstupenka je potvrdenie umožňujúce jej Majiteľovi za jednorazovú platbu (spravidla jednorazový) vstup
na Podujatie, na ktoré bola kúpená. Vstupenka je platná len na Podujatie, na ktoré bola kúpená, nie je možné ju použiť na vstup na iné Podujatie. Po opustení miesta konania Podujatia sa Vstupenka stáva neplatnou, s výnimkou Vstupenky oprávňujúcej na opakovaný vstup na Podujatie trvajúce jeden a viac
dní. Aktuálne ceny Vstupeniek na jednotlivé Podujatia sú uverejnené na Stránke. Vstupenka je vystavená v nasledujúcej forme:
a) Elektronická Vstupenka. Takáto Vstupenka v elektronickej forme je doručená Kupujúcemu na ním uvedenú e-mailovú adresu a zároveň je uložená v Zákazníckom profile na Stránke; Kupujúci (Majiteľ Vstupenky) je oprávnený zúčastniť sa Podujatia, na ktoré bola kúpená Elektronická Vstupenka len za predpokladu, že si Elektronickú Vstupenku vytlačil na čistý papier formátu A4 na laserovej tlačiarni,
bez akéhokoľvek prekrývania textu, v pôvodnej veľkosti bez zmenšenia a zväčšenia, každá jedna Elektronická Vstupenka musí byť vytlačená na jeden osobitný hárok papiera (formát A4). Tento typ
Vstupenky obsahuje názov Podujatia, dátum Podujatia, čas začiatku Podujatia, miesto konania Podujatia, číslo alebo iné označenie sektora/sedadla, cenu Vstupenky, QR kód alebo Čiarový kód,identifikáciu Usporiadateľa Podujatia a identifikačné číslo Vstupenky.
5. Predajca je spoločnosť KOTVAN PARTNERS s.r.o., so sídlom Špačinská cesta 633/13, 917 01 Trnava, IČO:46270418, IČ DPH:SK2023316317, email:
info@kupsivstupenku.sk, tel: +421 949 679 203 na
základe zmluvy uzatvorenej s Usporiadateľom Podujatia, sprostredkúva a zabezpečuje distribúciu a predaj Vstupeniek na Podujatie, a to prostredníctvom vlastného predajného systému, t.j. Služby. Predajca zabezpečuje predaj a distribúciu Vstupeniek prostredníctvom Služby v mene a na účet Usporiadateľa.
6. Usporiadateľ je subjekt, ktorý usporadúva a/alebo organizuje Podujatie, resp. sprostredkováva ich konanie (napr. divadlo, koncert, kino, športové podujatie), ktorý je s Predajcom v zmluvnom vzťahu, na základe ktorého Predajca sprostredkováva predaj Vstupeniek na Podujatia a výkon s tým súvisiacich činností na základe
s ním uzatvorenej zmluvy.
7. Kupujúci je fyzická osoba, ktorá si kúpila Vstupenku na Stránke prostredníctvom Služby alebo ktorá má záujem si Vstupenku kúpiť. Tam kde sa hovorí o Kupujúcom, má sa na mysli aj Užívateľ.
8. Majiteľ Vstupenky je držiteľ Vstupenky.
9. Kúpna zmluva je zmluva uzavretá medzi Kupujúcim na strane jednej a Usporiadateľom na strane druhej, v mene a na účet ktorého Kúpnu zmluvu uzatvára Predajca. K uzavretiu Kúpnej zmluvy dochádza
zaplatením ceny Vstupenky Kupujúcim. Predmetom Kúpnej zmluvy je predaj Vstupenky Usporiadateľom
(prostredníctvom Predajcu) Kupujúcemu. Uzavretím Kúpnej zmluvy vzniká právny vzťah medzi
Usporiadateľom a Kupujúcim.
10. QR kód (z anglického Quick Response) je špecifický a jedinečný dvojrozmerný kód skladajúci sa z čiernych a bielych políčok, ktorý v sebe obsahuje zakódovanú informáciu o Vstupenke.
11. Čiarový kód je strojom čitateľné označovanie pomocou množiny hrubých a tenkých čiar, ktorý v sebe obsahuje zakódovanú informáciu o Vstupenke.
12. Zákaznícky profil je skupina funkcií na Stránke, ktorá umožňuje osobe, ktorá je užívateľom registrovaným na Stránke, po použití jedinečných prihlasovacích údajov pomocou prihlasovacieho emailu a hesla, uskutočniť najmä kúpu Vstupenky na Podujatie, sledovať stav realizácie platby, prístup ku
kúpeným Vstupenkám a nastavenie profilu.
13. Užívateľ je osoba, ktorej bol na základe registrácie na Stránke vytvorený Zákaznícky profil.
14. VOP sú tieto všeobecné obchodné podmienky Predajcu, ktoré sú súčasťou každej Kúpnej zmluvy pričom v prípade aktualizácie znenia VOP, sa v danom prípade použije znenie tých VOP, ktoré bolo aktuálne v čase uzavretia Kúpnej zmluvy. Aktuálne znenie VOP je dostupné na Stránke.
15. Reklamačný poriadok je reklamačný poriadok Predajcu, ktorý upravuje postup vybavovania reklamácii
Kupujúcich vo vzťahu k poskytovaným Službám Predajcu (podľa bodu 3. Reklamačného poriadku).
Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou VOP a pri konkrétnej reklamácii sa použije v znení,
ktoré bolo účinné v čase uzavretia Kúpnej zmluvy. Ak tieto VOP neustanovujú inak, v ostatných otázkach
neupravených Reklamačným poriadkom, t.j. najmä nie však výlučne vo veciach týkajúcich sa zrušenia
Podujatia,zmeny termínu Podujatia atď., je Kupujúci povinný sa obrátiť priamo na Usporiadateľa.
16. Zákon o ochrane spotrebiteľa je zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona
Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
17. ZoOS je zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
18. Zákon o ochrane osobných údajov je zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
19. GDPR je Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č. (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri
spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.
III. Úvodné ustanovenia
1. Predajca na základe zmluvného vzťahu s Usporiadateľom prostredníctvom Stránky, na ktorej poskytuje Služby, zabezpečuje ako sprostredkovateľ predaj a distribúciu Vstupeniek na Podujatia v mene a na účet Usporiadateľa a zároveň v mene a na účet Usporiadateľa prijíma od Kupujúcich finančné prostriedky
zodpovedajúce kúpnej cene Vstupeniek. Uhradením kúpnej ceny Vstupenky Kupujúci vstupuje do právneho vzťahu priamo s konkrétnym Usporiadateľom vybraného Podujatia.
2. Predajca pre Usporiadateľa zabezpečuje len predaj Vstupeniek, Predajca sa žiadnym spôsobom nepodieľa na organizácií a realizácii Podujatia, toto v celom rozsahu zabezpečuje Usporiadateľ. Za konanie, zmenu či zrušenie Podujatia v celom rozsahu zodpovedá Usporiadateľ.
IV. Registrácia na Stránke a udelenie súhlasu na spracovanie osobných údajov, vytvorenie
Zákazníckeho profilu, užívateľské oprávnenia
1. Aby fyzická osoba mohla využívať Službu, t.j. najmä aby mohla pristúpiť ku kúpe Vstupenky na Podujatie
prostredníctvom Stránky, je táto osoba povinná vykonať registráciu na Stránke. Registrácia ma Stránke
je bezodplatná.
2. Registrácia podľa predchádzajúceho bodu VOP spočíva vo vyplnení registračného formulára, ktorý je
osoba povinná vyplniť pravdivo.
3. Súčasťou registrácie na Stránke je informovanie Užívateľa o spracovaní osobných údajov Predajcom.
4. Odoslaním registračného formulára Užívateľ deklaruje pravdivosť ním uvedených údajov v registračnom
formulári. V prípade akejkoľvek zmeny údajov uvedených v registračnom formulári, je Užívateľ povinný
vykonať ich aktualizáciu.
5. Zákaznícky profil je Užívateľovi vytvorený ihneď po odoslaní registračného formulára. Ak tieto VOP
neustanovujú inak, trvanie Zákazníckeho profilu je výlučne na vôli Užívateľa, ktorý môže Zákaznícky
profil kedykoľvek zrušiť, a to postupom uvedeným na Stránke a v týchto VOP.
6. Registráciou na Stránke a vytvorením Zákazníckeho profilu, získa Užívateľ nasledovné užívateľské
oprávnenia:
– možnosť nákupu Vstupeniek na Stránke prostredníctvom Služby,
– prehliadanie histórie uskutočnenej kúpy Vstupeniek na Stránke prostredníctvom Služby,
– sledovanie stavu realizácie platby kúpnej ceny za Vstupenku kúpenej na Stránke prostredníctvom
Služby,
– tlač Elektronických Vstupeniek,
– zasielanie Elektronických Vstupeniek na ľubovoľný e- mail uvedený Užívateľom.
7. Predajca ukladá v zariadeniach Užívateľov (počítač a pod.) tzv. „cookies“, ako malé množstvá dát,
napríklad názov poskytovateľa internetových služieb a adresu IP, pomocou ktorej sa Užívateľ prihlasuje
do Zákazníckeho profilu, dátum a čas prístupu k Službám a pod. Ide o funkčné dáta spojené so samotnou
funkciou Stránky za účelom zlepšenie fungovania Stránky. Pri opätovnej návšteve Stránky Užívateľom
použije tieto dáta pre lepšiu identifikáciu Užívateľov. Užívateľ berie na vedomie, že udelenie nesúhlasu
s uložením cookies alebo obmedzenie ich prijímania môže mať za následok nesprávne fungovanie
Stránky.
V. Zrušenie Zákazníckeho profilu
1. Užívateľ je oprávnený zrušiť svoj Zákaznícky profil, a to bez udania dôvodu a kedykoľvek počas trvania
Zákazníckeho profilu. Užívateľ môže svoj Zákaznícky profil zrušiť po prihlásení na Stránku v sekcii
Nastavenia alebo na základe predchádzajúcej žiadosti Užívateľa o zrušenie Zákazníckeho profilu zaslanej
na e-mail info@kupsivstupenku.sk. Predajca bez zbytočného odkladu, t.j. najneskôr do 3 dní odo dňa
doručenia žiadosti Užívateľa o zrušenie Zákazníckeho profilu zruší Zákaznícky profil daného Užívateľa a
pristúpi k vymazaniu osobných údajov tohto Užívateľa pokiaľ už nie je ďalej oprávnený a/alebo povinný
uchovávať jeho osobné údaje.
2. Zrušením Zákazníckeho profilu stráca Užívateľ prístup k Službám t.j. k užívateľským oprávneniam
definovaným v článku IV. bod 6. týchto VOP.
VI. Kúpa Vstupenky prostredníctvom Služby a platba za Vstupenky kúpených na Stránke
1. Vstupenky môžu prostredníctvom využitia Služby kupovať len osoby, ktoré majú na Stránke vytvorený
Zákaznícky profil, a to prostredníctvom objednávkového formulára. Užívateľ môže prostredníctvom
Služby na základe jednej objednávky (objednávkového formulára) kúpiť najviac 8 Vstupeniek na jedno
Podujatie, t.j. v prípade záujmu o kúpu väčšieho počtu Vstupeniek na jedno Podujatie, je Užívateľ
povinný zadať ďalšiu objednávku (zaslať ďalší objednávkový formulár).
2. Objednávkový formulár je elektronický formulár obsahujúci údaje o Podujatí (dátum, čas, miesto
konania), osobné údaje Kupujúceho v rozsahu ním poskytnutých za účelom registrácie na Stránke a
vytvorenia Zákazníckeho profilu Kupujúceho, počet a špecifikáciu kupovaných Vstupeniek (napr. delenie
na sektory, sedadlá a pod., ak Usporiadateľ takýto typ Vstupeniek ponúka). Vyplnením objednávkového
formulára, potvrdením správnosti údajov uvedených v objednávkovom formulári a zaslaním
prostredníctvom Služby dochádza k objednávke Vstupeniek. Objednávka Vstupenky bude automaticky
zrušená, ak Užívateľ nevykoná úhradu kúpnej ceny (vstupného)za objednanú Vstupenku v zmysle týchto
VOP a v časovom limite stanovenom Predávajúcim a uvedeným v Zákazníckom profile.
3. K uzatvoreniu Kúpnej zmluvy na diaľku medzi Užívateľom ako Kupujúcim na strane jednej a
Usporiadateľom na strane druhej, na základe ktorej Predajca dodá Užívateľovi Vstupenku dochádza
uhradením kúpnej ceny za objednanú Vstupenku v zmysle týchto VOP a pokynov Predávajúceho
uvedených v Zákazníckom profile. Neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy uzavretej na základe
objednávky Vstupenky podľa týchto VOP je aj vyhlásenie Užívateľa, ktorým potvrdzuje, že sa Kupujúci
oboznámil s týmito VOP, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy a plne s nimi súhlasí rovnako
aj vyhlásenie, že všetky Užívateľom uvedené údaje v objednávkovom formulári sú pravdivé a záväzné.
4. Užívateľ môže zaplatiť kúpnu cenu za každú objednanú Vstupenku bezhotovostne prostredníctvom
služby Payout (pre zákazníkov všetkých bánk). Spôsob úhrady ceny Vstupenky si určí Užívateľ pri
kúpe.
5. Po uhradení kúpnej ceny Vstupenky Užívateľom Predajca doručí Užívateľovi potvrdenie o zaplatení
kúpnej ceny Vstupeniek formou e-mailu určenom Užívateľom v Zákazníckom profile. Kúpna cena
Vstupenky sa považuje za uhradenú dňom pripísania peňažných prostriedkov vo výške kúpnej ceny
každej objednanej Vstupenky na bankový účet Predajcu ako sprostredkovateľa predaja Vstupeniek na
vybrané Podujatia.
6. Elektronická Vstupenka je Kupujúcemu po uhradení kúpnej ceny Vstupenky sprístupnená v Zákazníckom
profile Kupujúceho a zároveň je odoslaná na e-mail Kupujúceho uvedený v Zákazníckom profile
Užívateľa. Kupujúci si môže Elektronickú Vstupenku sprístupnenú v jeho Zákazníckom profile stiahnuť
vo formáte .pdf a/alebo vytlačiť. Vstup na Podujatie je možný len po predložení vytlačenej verzie
Elektronickej Vstupenky v zmysle týchto VOP.
7. V prípade overovania vstupov cez QR kód alebo Čiarový kód platí pravidlo, že po vstupe na Podujatie a
overení vstupu na Podujatie na základe Vstupenky sa QR kód alebo Čiarový kód automaticky deaktivuje
a Vstupenku nie je možné opätovne použiť. Usporiadateľ povolí vstup na Podujatie len na základe tej
Vstupenky, ktorá bude overená čítacím zariadením pre príslušný kód (t.j. QR kód alebo Čiarový kód) ako
prvá. Opakovane predložená Vstupenka alebo kópia Vstupenky neoprávňuje jej držiteľa k vstupu na
Podujatie, a to bez ohľadu na to, kto ju predloží.
8. Vstupenka slúži ako daňový doklad o kúpe Vstupenky.
9. Vstupenka bez QR kódu alebo Čiarového kódu alebo inak poškodená Vstupenka je neplatná a Majiteľovi
Vstupenky nebude umožnený vstup na Podujatie.
10. Po obdržaní Vstupenky Kupujúcim tento v celom rozsahu zodpovedá za jej stratu, poškodenie, krádež
alebo iné znehodnotenie. V prípade straty, poškodenia, krádeže či iného znehodnotenia Vstupenky
Predajca neposkytuje novú/náhradnú Vstupenku a ani nevracia jej kúpnu cenu.
11. Kúpené Vstupenky nie je možné vrátiť ani vymeniť za iné Vstupenky alebo za hotovosť.
12. Od Kúpnej zmluvy uzatvorenej s Usporiadateľom nemá Kupujuci právo odstúpiť v zmysle ust. § 7 ods. 6
písm. k) ZoOS (poskytovanie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času).
VII. Zmena a/alebo zrušenie Podujatia, postup pri vrátení cien Vstupeniek
1. V prípade zmeny alebo zrušenia Podujatia, bude Usporiadateľ informovať Kupujúceho sám alebo
prostredníctvom Predajcu, ak sa na tom Predajca dohodol s Usporiadateľom, o zmene alebo zrušení
Podujatia, rovnako aj o dôvodoch zmeny alebo zrušenia Podujatia o postupe a spôsobe vrátenia kúpnej
ceny za Vstupenky. V prípade, ak bude Predajca oprávnený podľa predchádzajúcej vety, bude Predajca
informovať Kupujúcich o skutočnostiach podľa predchádzajúcej vety formou uverejnenia oznamu na
Stránke a/alebo formou elektronickej pošty zaslanej na e-mail Kupujúceho uvedeného v Zákazníckom
profile.
2. Ak podľa oznamu Predajcu o zmene/zrušení Podujatia bude kúpna cena za každú kúpenú Vstupenku na
zmenené alebo zrušené Podujatie vrátená prostredníctvom Predajcu, Kupujúci je za účelom uplatnenia
si nároku na vrátenie kúpnej ceny Vstupeniek za zrušené alebo zmenené Podujatie oprávnený zaslať
žiadosť o vrátenie kúpnej ceny za každú kúpenú Vstupenku na zmenené/zrušené Podujatie formou
elektronickej pošty na e-mail Predajcu – reklamacie@kupsivstupenku.sk alebo v písomnej forme na
adresu sídla Predajcu. V žiadosti je Kupujúci povinný uviesť svoje meno a priezvisko, názov
zmeneného/zrušeného Podujatia, e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú pri objednávke Vstupenky na
zmenené/zrušené Podujatie, číslo objednávky Vstupenky na zmenené/zrušené Podujatie, kontakt (t.j.
e-mailovú a/alebo poštovú adresu), na ktorý bude Kupujúcemu zaslané potvrdenie o vybavení takejto
žiadosti Kupujúceho, číslo Vstupenky a číslo bankového účtu, na ktoré Kupujúci žiada vrátiť kúpnu cenu
Vstupenky. K žiadosti o vrátenie kúpnej ceny Vstupenky na zmenené/zrušené Podujatie je potrebné
doložiť relevantný doklad o úhrade kúpnej ceny Vstupenky (napr. bankový výpis). Požiadať o vrátenie
ceny Vstupenky podľa tohto bodu VOP môže len Kupujúci.
3. Predajca môže vrátiť kúpnu cenu kúpenej Vstupenky na zmenené/zrušené Podujatie iba po dohode s
Usporiadateľom zmeneného alebo zrušeného Podujatia. V prípade, ak Usporiadateľ
zmeneného/zrušeného Podujatia na základe ich vzájomnej dohody nepoverí Predajcu vrátením kúpnej
ceny Vstupeniek na zmenené/zrušené Podujatie Kupujúcim, kúpna cena za každú kúpenú Vstupenku na
zmenené alebo zrušené Podujatie bude vrátená priamo Usporiadateľom, pričom Kupujúci je povinný v
tomto prípade zasielať žiadosť o vrátenie kúpnej ceny za kúpenú Vstupenku priamo na adresu
Usporiadateľa zmeneného/zrušeného Podujatia uvedenú v oznámení Predajcu o zmene/zrušení
Podujatia.
4. V prípade zmeny termínu konania Podujatia a zároveň v prípade kedy na základe dohody medzi
Usporiadateľom a Predajcom bude kúpna cena Vstupeniek vracaná prostredníctvom Predajcu, je
Kupujúci povinný uplatniť nárok na vrátenie kúpnej ceny Vstupeniek v lehote 14 dní od termínu, kedy
sa malo zmenené Podujatie pôvodne konať ak Predajca neurčí dlhšiu lehotu. Po uplynutí uvedenej
lehoty nárok Kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny zaniká.
5. V prípade zmeny/zrušenia Podujatia Kupujúcemu s výnimkou nárokov predchádzajúcich bodov tohto
článku VOP nevzniká nárok na náhradu iných výdavkov Kupujúceho (Majiteľa Vstupenky) vynaložených
v súvislosti so zmeneným/zrušeným Podujatím (napr. doprava do miesta Podujatia, ubytovanie, strava,
dodanie Vstupenky a pod.) voči Predajcovi.
VIII. Práva a povinnosti Majiteľa Vstupenky
1. Majiteľ Vstupenky je oprávnený použiť Vstupenku na jednorazový vstup na Podujatie, na ktoré bola
kúpená (s výnimkou Vstupenky oprávňujúcej Majiteľa Vstupenky na opakovaný vstup na Podujatie
trvajúce jeden a viac dní – napr. hudobné festivaly a pod. (ďalej len „permanentka“). Po opustení
priestoru, v ktorom sa Podujatie uskutočňuje, stráca Vstupenka (s výnimkou permanentky) platnosť,
pokiaľ nie je Usporiadateľom výslovne stanovené v prípade konkrétneho Podujatia inak. Podmienky
použitia permanentky stanoví Usporiadateľ daného Podujatia, na ktoré sa vzťahuje permanentka.
2. Majiteľ Vstupenky kúpou Vstupenky vstupuje do zmluvného vzťahu s Usporiadateľom daného Podujatia
a vyhlasuje, že si je vedomý skutočnosti, že na Podujatí je povinný sa riadiť organizačnými a
bezpečnostnými pokynmi Usporiadateľa alebo Usporiadateľom poverenej osoby, v opačnom prípade je
Usporiadateľ alebo Usporiadateľom poverená osoba oprávnený/á odmietnuť vstup Majiteľa Vstupenky
na Podujatie alebo obmedziť pohyb Majiteľa Vstupenky v priestoroch konania Podujatia.
3. Užívateľ je povinný skontrolovať si Vstupenku a údaje na nej ihneď po doručení na e-mail uvedený
Užívateľom Vstupenky v Zákazníckom profile alebo po uložení do Zákazníckeho profilu alebo prevzatí na
Výdajnom mieste. Prípadné vady Vstupenky je Majiteľ Vstupenky povinný bezodkladne namietať
postupom podľa článku X. týchto VOP.
4. Majiteľ Vstupenky je povinný uchovávať Vstupenku ako daňový doklad. Majiteľ Vstupenky je oprávnený
použiť Vstupenku len na účel, na ktorý je Vstupenka určená, t.j. akékoľvek iné použitie je zakázané.
IX. Dodacie podmienky a zodpovednosť za škodu
1. Kupujúcemu bude Elektronická Vstupenka k dispozícii na e-maile, ktorý zadal pri kúpe Vstupenky
a/alebo v Zákazníckom profile Kupujúceho za predpokladu, že Kupujúci uhradil cenu Vstupenky
spôsobom a v časovom limite určenom na Stránke a v zmysle týchto VOP.
2. Kupujúci v celom rozsahu zodpovedá za porušenie svojich povinností, a to najmä nie však výlučne:
a) za poškodenie a stratu Vstupenky a po prevzatí Vstupenky Kupujúcim,
b) za oneskorené resp. za zlyhané doručenie Elektronických Vstupeniek na e-mail alebo na
Zákaznícky profil Kupujúceho v dôsledku nesprávnych alebo neúplných údajov uvedených
Kupujúcim pri objednávke Vstupenky,
c) za nevykonanie kontroly doručených Elektronických Vstupeniek a údajov uvedených na
Elektronickej Vstupenke ihneď po doručeníVstupenkyna e-mail alebo Zákaznícky profil Kupujúceho,
d)za nesprávnu tlač Vstupenky, ak Kupujúci nedodržal minimálne technické požiadavky na tlač
Elektronickej Vstupenky v zmysle týchto VOP,
e) za absenciu tlačenej verzie Elektronickej vstupenky pri vstupe na Podujatie za účelom
preukázania oprávnenia k vstupu Majiteľa Vstupenky na predmetné Podujatie,
f) za oneskorený príchod na Podujatie, za nevyužitie Vstupenky na Podujatie,
g) za škodu spôsobenú absenciou antivírových programov a/alebo iných zabezpečovacích
systémov v technickom zariadení Kupujúceho použitého pri kúpe a uložení Vstupenky v zariadení
Kupujúceho a/alebo Majiteľa Vstupenky,
h)za škodu spôsobenú v dôsledku zanedbania povinností všeobecnej prevenčnej povinnosti a
ochrany dát zo strany Kupujúceho a/alebo Majiteľa Vstupenky,
i) za škodu spôsobenú stratou akýchkoľvek dát, najmä v súvislosti s nelegálnym softvérom a v
súvislosti so zálohovaním dát použitých Kupujúcim a/alebo Majiteľom Vstupenky.
3. Predajca nezodpovedá za škody spôsobené softvérom alebo výrobkami tretích strán použitými pri kúpe
alebo doručovaní Vstupenky, škody spôsobené únikom alebo stratou dát alebo ich poškodením napriek
tomu, že Predajca vyvinul primerané úsilie, ktoré od neho možno oprávnene očakávať, na ochranu dát.
X. Reklamačný poriadok
1. Majiteľ Vstupenky je oprávnený si u Predajcu uplatniť reklamáciu vo veciach týkajúcich sa
poskytovaných Služieb Predajcu (podľa bodu 3. Reklamačného poriadku), pričom podmienky uplatnenia
reklamácie u Predajcu upravuje Reklamačný poriadok, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť týchtoVOP.
2. Ak tieto VOP neustanovujú inak, v ostatných veciach, na ktorých reklamáciu sa nevzťahuje Reklamačný
poriadok, t.j. najmä vo veciach týkajúcich sa organizácie a realizácie Podujatia, zrušenia alebo zmeny
Podujatia atď., je Kupujúci povinný uplatniť si svoju prípadnú reklamáciu priamo uUsporiadateľa.
XI. Ustanovenia platné pre spotrebiteľov z Českej republiky
1. Ustanovenia týchto VOP, Reklamačného poriadku, Podmienok spracovania osobných údajov a poučenia
o právach na ochranu osobných údajov a iné dokumenty, na ktoré tieto VOP odkazujú sa použijú na
subjekty, ktoré sú českými spotrebiteľmi v zmysle právnych predpisov platných v Českej republike, len
ak v tomto článku VOP nie je uvedené inak a len v rozsahu v ktorom neodporujú ustanoveniam
kogentných právnych predpisov platných v Českej republike najmä zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, v znení neskorších predpisov,zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v znení
neskorších predpisov, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v znení neskorších predpisov a iných
aplikovateľných právnych predpisov platných v Českej republike.
2. Kupujúci, ktorý je českým spotrebiteľom nemá právo od Kúpnej zmluvy týkajúcej sa Vstupenky odstúpiť
v zmysle § 1829 Občanského zákoníku platného v Českej republike (odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez
udania dôvodu), a to vzhľadom k tomu, že sa jedná o zmluvu, na základe ktorej je plnenie poskytované
v určenom termíne (v súlade s ustanovením § 1837 písm. j) Občanského zákoníku platného v Českej
republike).
XII. Platobné podmienky
1. Platbu je možné realizovať výhradne prostredníctvom platobnej brány Payout. Platba okamžitým bankovým prevodom alebo kartou v reálnom čase.
2. Platiť môžete v mene EUR.
3. Pre rýchly bankový prevod potrebujete svoje bežné údaje k internetovému bankovníctvu. Všetko je absolútne bezpečné. Obnos peňazí bude okamžite odpočítaný z vášho účtu.
4. Hneď ako prijmeme vašu platbu, zašleme vám vstupenky na email, ktorý ste uviedli v pokladni.
XIII. Storno podmienky a vrátenie peňazí v prípade neočakávaných udalostí
1. Peniaze v prípade neočakávaných udalostí (nepriaznivé počasie v prípade vystúpení v exteriérovom prostredí, pandémia a iné ), ktoré vedú k zrušeniu koncertu, vrátime zákazníkom do 14 dní odo dňa oznámenia zrušenia udalosti na našich webových stránkach.
2. Spôsob vrátenia peňazí prebehne formou refundácie cez platobnú bránu Payout.
3. Vstupenku je možné stornovať v rámci legislatívy Slovenskej republiky a v prípade neočakávaných udalostí uvedených v bode 1 tohto odseku.
XIV. Záverečné ustanovenia
1. Užívateľ je povinný sa oboznámiťso znením VOP v ich aktuálnom znení pred záväzným potvrdením kúpy
Vstupenky. Na daný vzťah sa vždy použije znenie VOP, s ktorým sa Užívateľ oboznámil pred vykonaním
kúpy Vstupenky.
2. Ak tieto VOP neustanovujú inak komunikácia medzi Predajcom a Užívateľom a/alebo Kupujúcim
vyplývajúca z používania Služieb bude prebiehať výlučne elektronickou formou.
3. Ak Predajca, Užívateľ, resp. Kupujúci, nevyriešia vzájomné spory mimosúdnou cestou, sú oprávnené
riešiť spor súdnou cestou, pričom v prípade súdneho sporu je daná právomoc slovenského súdu podľa
pravidiel stanovených v príslušných právnych predpisoch Slovenskej republiky.
4. Neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP je Reklamačný poriadok.
5. Tieto VOP sú účinné od 14.10.2022
V Trnave, 20.05.2025
spoločnosť KOTVAN PARTNERS s.r.o.